Invalidiserad

Nu börjar vi komma tillrätta i det nya huset och den nya staden. Jag är sjukt sugen på att springa och utforska nya stadsdelen och även resten av staden. Men jag kan inte. Får inte. Jag har just nu ett sår på ryggen med 8 stygn och får därmed inte göra mycket alls. Och jag har ont. 

Så med det sagt kanske ni förstår att här varit lite tyst. Jag känner mig för tillfället totalt invalidiserad. Men å andra sidan lan jag nu istället jobba för att få in lite nya rutiner. Nya pendlarrutiner med pendlarvovven till exempel. 



Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer