Svettigt Cardiopass

Idag gjorde jag något jag inte gjort på länge, jag sprang. Jag tog mig igenom 22 minuter på löpbandet så att svetten sprutade. I och med att jag missade fotbollsträningen igår på grund av styrelsemöte kännde jag att det var på plats att flåsa lite. Vi kan ju konstatera att konditionen är inte där den en gång varit, men framförallt har jag tappat en hel del av löparpsymet. Men jag vet ju att det kommer om jag bara jobbar på det. 

PAssade på att köra lite yggresningar med viktplatta också när jag ändå tagit mig till fymmet. Nu sitter jag i morgonrock och dricker kaffe och ska snart masa mig till jobbet. 

 
Det blev invigning av ännu ett träningslinne från USA. ett grå/vitt Nikelinne med inbyggd BH. Brukar inte tycka att de inbyggda sporttopparna funkar så bra oh har därför alltid en vanlig under också. Men den här funkar hur bra som helst utan extra stöd. 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer