Veckans träning

Igår var det söndag, vilket jag inte alls reflekterade över. Så såhär på måndahmorgonen sammanfattar jag förra veckans träning.
 
Måndag: Gym, Starting Strength A
               Fotbollsträning inne, 90 min
Tisdag: Fotboll, ute 75 min
Onsdag: Gym, Starting Strength B
              Löpning, 2 km uppvärmning + 3 km tempoträning
Torsdag: Fotbollsträning, ute 75 min
Fredag: Gym, Starting Strength A
Lördag: Vila
Söndag: Löpning, 6 km löpband + tabata planka
 
Well, man ska väl inte vara missnöjd precis. Nu sitter jag här och äter frukost och laddar inför ännu ett morgonpass på gymmet.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer