Nöjd tjej

Det är så himla skönt nu att ha kommit in i en bra och fungerande dygnsrytm. Igårkväll somnade jag vid 23 och imorse vaknade jag vid 6 helt av mig själv. Låg kvar i Sängen till kl 7 då jag kände att det var dag att gå upp.

Efter en förmiddag av korvförsäljning (för att samla ihop pengar till fotbollslaget) åkte jag med mamma och pappa till usport. Där hittade jag en ryggsäck (haglöfs, 598 kr), vattenflaska (15 kr), vantar (98 kr) och två linnen (röhnish 88 kr). Även om det inte syns på bilden är väskan i en underbar lila färg och den är himla praltisk. Skall användas som väska att ha till gymmet (den gamla sprack)

1 emma:

skriven

Alltid roligt med nya tränings kläder osv =)

Svar: Visst är det :) Har massa träningsgrejer på önskelistan inför födelsedagen också ;)
Josefin Sjöberg

2 Emma:

skriven

Vad roligt! Man får aldrig för mkt !

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer