Lördagspizza

Lördagkvällen fortsätter i mysighetens tecken. Slappar med äppelmust och hemgjord pizza på tortillia.
 
 
Gillar verkligen kiviks äppelmust. Läste på innehållsförteckningen på flaskan och det stod
 
Innehåll: Äppelmust
 
Där snackar vi inga tillsatser. På pizzan testade jag att knäcka ett ägg innan den åkte in i ugnen, och det blev riktigt gtt. Lite salt å peppar på hade dock inte skadat. 
1 Sheloves:

skriven

Åh så mysigt och gott d ser ut =)

2 John Larson:

skriven

Blir det bra på tortillas!? Det är ju ett enormt genombrott för schysst snabbmat efter jobbet! Jävlar vad smart:)

Svar: det blir bra, men ännu bättre på tunnbröd :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer