Glad måndag

Godmorgon! Detta blir ett lite blandat inlägg medans jag sitter på gymmet och väntar på min skjuts till Landskrona.

Igårkväll var jag på bio och tittade på django unchained. Riktigt bra film. Innan dess blev det sushi (bild 1) och till filmen skippade vi lösgodiset och hittade istället att de börjat sälja massa Renée Voltair produkter. Jag köpte en påse chokladdoppade incabär (bild 2) och de var underbart goda! Räckte mycket längre tid också än vanligt godis. Riktigt nöjd!

Det fina vårvädret verkar hålla i sig idag. Imorse cyklade jag till gymmet ackompanjerad av en vacker soluppgång (bild 3). Väl där var det pass A som gällde igen. Höjde alla vikter med 2.5 kg enligt instruktioner och det kändes bättre än sist. Antar att det har att göra med att jag fick ett bättre flow i och mellan övningarna.

Med andra ord; bästa tänkbara avslutet på förra veckan och bästa tänkbara början på denna.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer