Svettig solrunda

Väldigt olägligt har jag hamnat i en svacka när det gäller löpningen. Det känns riktigt skitjobbigt att ge sig ut och springa. Malmömilen om mindre än två veckor....

Men idag fick det, trots jobbighetskänslan bli 5 km. Egentligen var det gårdagens runda, men bättre sent än aldrig.

Det gick tungt och långsamt och skosnörena gick upp flera gånger. Men jag gjorde det. Smalbenen kändes som två igentäppta stuprör...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer