Fullspäckat

Idag är en dag då det verkligen går i ett. Är på jobbet, och dagen innan midsommar är det allt annat än lugnt. Efter en hektisk förmiddag är det nu sen lunch. Har som vanligt plockat ihop en sallad inne på hemköp, det är min vardagslyx.

På bilden har vi dagens lunch till vänster och den från i tisdags till höger. Underbart gott och tröttnar aldrig. Älskar att själv få plocka ihop vad jag är sugen på och struntar i att folk säger att det är ohygieniskt.

1 Linnéa:

skriven

Åh vad gott det där ser ut! :D

2 JUNITJEJ:

skriven

Vad det ser gott ut! Nu har jag lagt till din blogg på bloglovin, för jag gillar den så mycket.

Svar: Vad roligt :) hoppas du ska trivas här :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer