Ett avslöjande

Om två timmar sätter jag mig på bussen till malmö för att gå på arbetsintervju. Min första "riktiga" arbetsintervju. Hur menar du nu, du har ju redan ett jobb? kanske ni tänker. Och jo det stämmer ju. Jag jobbar i nuläget på systembolaget och trivs väldigt bra, men det är ju enbart ett extrajobb parallellt med att jag pluggar. 
 
Om allt går som det ska tar jag examen som civilingenjör i maskinteknik med produktionsinriktning efter sommaren. Och då är det ju även dags att hitta ett jobb som matchar min utbildning. Och idag ska jag alltså på min första intervju för ett jobb som civilingenjör. 
 
Så håll nu tummarna för mig och skicka gärna lite pepp i kommentarsfältet. 
 
 
 
 
1 Sandra T:

skriven

Du kommer klara examen OCH jobbintervjun galant! Å sen får du springa av dig all energi å lycka på Malmömilen! =D HEJA HEJA HEJA!!! Fet spark i röven å BAOUTAKRAM =D

2 Cilla:

skriven

Heja dig! Jag håller tummarna för att det går bra :)

3 Nathalie:

skriven

Lycka till! :)

4 Victoria:

skriven

Hoppas det gick bra! :) Coolt med civilingenjör, himla bra jobbat! Mitt ex läste till civ.ing. i maskinteknik också och det såg galet avancerat ut

Svar: tack :) Kan ju erkänna att det känts galet avancerat vid flertalet gånger också :P
Josefin Sjöberg

5 Linnéa:

skriven

Åh vad kul, lycka till! Hoppas du får jobb! :D

Svar: Tack :) Vi får väl se, det kändes bra i alla fall
Josefin Sjöberg

6 Dessi:

skriven

Hoppas du får jobbet! :)

Svar: tack :) Det kändes som att det gick ganska bra åtminstone
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer