En midsommarhelg

Och nu är hon tillbaka. Jag har tagit lite ledigt från allt vad datr och sådär innebär under helgen, men det hoppas jag att ni haft alldeles för fullt upp för att upptäcka. 
 
Helgen inleddes i fredags med en löptur hem till mamma och pappa där midsommaraftonen firades med amerikanska släktningar och föräldrarnas vänner. Kom i säng strax innan 4 och var lagom trött på lördagen som bjöd på vidare firande hemma hos pågens barndomsvänner. Där var det knäckemackor och snapsprovning som stod på schemat, som varje midsommardag. 
 
 
Helgen har alltså inneburit traditionsenligt firande av den svenska sommaren i två dagar och avslutades sedan med födelsedagskalas idag. Men trots detta har det blivit lite träning i veckan. 
 
Måndag: Fotbollsträning
Tisdag: Mindre omgång hemmaträning
Onsdag: Morgon gym, fokus på axlar med Pierre
Torsdag: Vila 
Fredag: Löpning, 6.5 km
Lördag: Vila (eller räknas kubb?)
Söndag:Vila
 
Nu är jag dock riktigt taggad för den kommande veckan som ska bjuda på mycket träning, helt i min smak.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer