Veckoplaneringen kommer igång

Idag har jag fått positiva besked. Jag påbörjar mitt exjobb på måndag om två veckor. Detta innebär att jag under resten av spexperioden är ledig om dagarna men samtidigt går jag inte längre i ovisshet. 
 
Idag har jag äntligen påbörjat min matplanering. Som jag sagt tidigare kan jag inte planera kvällsmaten så länge det är spex, men så länge jag kan planera resten av dagen och håller mig till planen borde det ändå bli bra. Genom att ha planerat vad jag ska äta och laga vet jag också vad som behöver handlas och det kommer bli lättare att motsvara de lata valen. 
 
Tulpaner och min veckoplanering
1 Petra:

skriven

Vi gör alltid veckomatsedel här hemma, men det är bara för middagen på kvällen.

2 Lisa:

skriven

Grattis, så kul! Du får jättegärna berätta lite mer vad du ska göra, om du vill förstås :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer