Veckans träning

Då var det söndag, och som jag tittade in tidigare idag och sa så är spexet nu över. För den här gången. För mig betyder det rutiner i form av exjobb, vanligt jobb och sist men inte minst, träning. 
 
Måndag: Crosstrainer 40 minuter
               Löpning 3.5 km
Tisdag: Magcirkel
Onsdag: Gym - Ben
Torsdag: Gym - Axlar
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vila
 
Det känns trots allt som att det varit en helt okej vecka träningsmässigt, och nu är det jag som fortsätter på det här spåret. Jag är pepp, och jag har lite utmaningar till mig själv. Men mer om det en annan dag.  

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer