Veckans träning

Höll ju helt på att glömma att det är söndag idag. Dags att summera
 
Måndag: Tabata-planka
Tisdag: Vila
Onsdag: Löpning 8 km 
Torsdag: Tabata planka
               Löpning 4 km
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Löpning 8 km
 
En helt okej träningsvecka. Önskar väl dock att jag fått in någon mer styrketräning, men det tar vi i veckan som kommer helt enkelt. Jag aslutar denna veckan med ett youtubeklipp som jag verkligen tycker ni ska titta på. Sitter här i mörkret och fnissar åt den, men det är ändå en liten tankeställare, även om de är gulliga.
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer