Torsdag

När jag och pågen gick upp i morse hittade vi den här sötnosen i trädgården.
 
 
Hur som helst så börjar jag känna hur min kropp förändras. Den återgår till det den var för några månader sedan. Det är skönt att veta att om man bara bestämmer sig och minskar rejält på slarvet går det att påverka. Så nu är det jag som fyller på min termos-kopp med kaffe och fortsätter med exjobbet. Idag är det litteraturstudier av modularisering i produktion som gäller tillsammans med praktiska iaktagelser nere i fabriken
1 Åke:

skriven

Släpp ut Yoshi till dem så är näringskedjan fullständig...

2 Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

skriven

Superfin:D

Svar: Tack :) Hade tur som lyckades knäppa den vid precis rätt tillfälle :P
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer