Innehållet

Såklart var det nya skor i paketet. Vet dock inte om jag kommer behålla dem. Var inte som jag förväntade mig riktigt. Ska känna lite på dem inomhus under kvällen. 
 
pink pink pink
 
De fick därmed inte följa med ut på kvällens promenad. Jag hade egentligen tänkt träna fotboll ikväll, för första gången på några månader. en jag kände mig alldeles för hängig för träning över huvudtaget. Så jag nöjde mig med att ta en promenad som blev över en timme lång i regnet. Det var skönt med frisk luft och lite rörelse. Det gäller att lyssna på kroppen.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer