Frågestund?

Som alla fredagar är det jobb som står på schemat. Jag har just nu lunch och sitter och äter en alldeles för varm gulaschsoppa.

Jag får lite då och då frågan om jag inte kan ha en frågestund. Men jag vet inte om jag vågar. För tänk vad hemskt att annonsera en frågestund och sedan inte få några frågor? Så jag tänkte lite sådär smidigt uppmana er till att kommentera detta inlägg om det är så att det finns ett intresse.

1 Malin:

skriven

Jag tycker att det skulle vara roligt om du hade en, men är de inte så många som visar intresse så förstår jag att du inte vill! :)

2 Mikaela:

skriven

Jag skulle nog slänga in nån fråga om du hade en:)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer