Exjobbs-bullar

Ännu en dag på exjobbet är avklarad och det går äntligen lite framåt. Vi gick hem tidigt idag för att baka kanelbullar att ta med imorgon för att muta diverse personer med som vi behöver information från. Det gäller ju att bli omtyckt så att man inte gör det för svårt för sig... 
 
Om jag äter av kanelbullarna? Titta på bilderna nedan och gissa... klart jag ska testa en. Nybakade kanelbullar ser jag inte som okynnesätning. Snarare är det en synd att inte smaka på dem. Så nu blir det en kopp te och en kanelbulle framför Top Model Sverige. 
 
1 Mikaela:

skriven

Ser ju riktigt gott ut!

2 Ctina:

skriven

åh vad gott!

3 Linnea Dahlgren:

skriven

langa hit till stralsunds! haha

Svar: hahaha, du får väl komma hit och hämta :P
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer