Veckans träning

Med tanke på grådagens trötthetsdimma somnade jag redan 20.45 (ja innan mästarnas mästare var slut) och hann därmed inte ens reflektera över att jag missat veckans träningssummering. Men ingen skada skedd, vi tar den idag istället.
 
Måndag: Gym, bröst och axlar
               Löpning, intervaller 6.5 km
Tisdag: Vila
Onsdag: Gym, marklyft och rodd
Torsdag: Löpning, transportlöpning 13.5 km
Fredag: Gym, bröst och axlar
Lördag: Vila
Söndag: Vila
 
Jag vilade visserligen i lördags, men några armhävningar mot bänk iförd balklänning hanns med.
1 Jenny:

skriven

:O klänningen! SÅÅÅÅÅ FIIIIIIIIIIIIN!

Svar: Tack :) Är så sjukt nöjd med den, Men måste lägga upp den. trampade sönder fållen i helgen...
Josefin Sjöberg

2 Karin O:

skriven

Vilken underbar träningsvecka!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer