Träningsvärk

Detta är en ganska seg dag. Det blev några glas vin igår, så huvudet är segt. Men solen skiner så jag har hunnit vara ute och rodda lite i trädgården och fotograferat i rabatterna. 
 
 
Igår strax efter lunch tog jag med mig Pågen till gymmet. Jag sprang dit ( 2.25 km) som uppvärmning och hade sen som mål att öva på mina marklyft. Jag lyckades få tag i den utrustning jag behövde efter ett tag och jag hade sådan tur att jag sprang på Sara där så hon kunde titta på min marklyft och ge mig lite tekniktips. 
 
Efter at tha pumpat slut mig själv helt med marklyften avslutade jag med att trötta ut övre delen av rygg och triceps i sittande rodden. Vi kan väl säga som såhär, träningsvärken är påtaglig idag. Men jag längtar redan till nästa marklyftspass.
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer