Sol i sinne

Det blev ett underbart pass och skön avslappning i solariet. Promenaden till bussen gav ännu mer energi i form av en strålande vårsol.

Men allt var inte guld och gröna skogar. Vet ni hur svårt det är att lägga en jämn eyeliner med nytränade armar?!

1 Linnea Dahlgren:

skriven

Finns det solarie på delphi?:)

Svar: Ja, 1 inne i simhallen. 10-kort för 400 kr tror jag :)
Josefin Sjöberg

2 Anna:

skriven

haha, JA!! hög igenkänningsfaktor på den. brukar köra med att försöka hålla armbågen med min fria hand, upptryckt mot spegeln för åtminstone en gnutta stabilitet. :)

Svar: Jag stod helt lutad mot en vägg och stötte handen mot spegeln :P
Josefin Sjöberg

3 Felle:

skriven

Grymt snygga shorts! Var kommer de från?!

Svar: Kappahl, 99 kr :) Ska köpa de chockrosa också, de är jättesköna!
Josefin Sjöberg

4 Josephine:

skriven

Haha jag vet exakt! Problem med ögonbrynspennan också... Jag brukar vila armbågen mot den lilla kanten nedanför badrumsspegeln, och ta en liten paus och dricka en klunk kaffe innan nästa sida :p

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer