Snygg i gult

Tentan är äntligen överstökad och jag vet faktiskt inte hur det gick. Har jag tur gick det vägen och jag slipper räkna på kretsar och OP-förstärkare i fortsättningen. Men jag vågar inte ropa hej än. 
 
Efter att tentan var inlämnad (efter 4 timmar och 25 minuters flitigt skrivande och räknande) traskade jag ner på stan för att byta en födelsedagspresent (fick dubletter) på Åhlens. Vad det blev och vad originalpresenten var visar jag en annan dag. Jag passade även på att titta inom Stadium då de har 3 för 2 på allt i butiken nu. Har man tentat får man faktiskt shoppa lite...
 
Yoshi var lite sällskapssjuk när jag kom hem. Inte roligt att vara ensam hemma på dagarna.
 
Så vad var det nu jag fyndade då? Tre plagg, Alla från Stadiums eget märke SOC. Två par tights, ett par gråa (de på bilden) och ett par svarta. De gråa har lite tjockare tyg än de svarta, vilket känns bra såhär nu på våren. Testade även ett par knallblå tights med rosa detaljer, även de från SOC, men de var på tok för tunna och genomskinliga. De var så genomskinliga att man kunde urskilja var på rumpan mina födelsemärken sitter... Om ni som jag ogillar allt för genomskinliga tights är ett tips att ha mönstrade underkläder på när man ska testa i affären. Det syns direkt om det kommer funka eller inte. 
 
Utöver tights blev det även ett gult linne jag spanat på ett tag. Tuns och luftigt och ursnyggt! Det hela gick loss på 698 kronor och det är enligt mig helt okej. 
1 Anonym:

skriven

Haha, jag stod och klämde på de där blåa tajtsen idag, sjukt coola ju! Synd om de är genomskinliga dock...

2 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

...och det var jag som kommenterade; vet inte varför jag blev anonym.

Svar: konstigt :PJO, de va ascool färg på dem ju, och de var riktigt sköna.. men typ lika genomsknliga som nylonstrumpbyxor... kanske inte riktigt, men nästan...
Josefin Sjöberg

3 Karin O:

skriven

Vårfint:)

4 Sarah Sjöstedt:

skriven

Riktigt snygga träningskläder! Är själv ute efter nya. Får kanske kolla in Stadium :)

Svar: Gillar stadiums eget märke Soc riktigt mkt. De inspireras av "riktiga" märken, men är inte lika dyra. Jag köper hellre lite billigare och köper nya oftare. Så tycker verkligen du ska kolla in stadium ja ;)
Josefin Sjöberg

5 Hilda Mattisson:

skriven

Super snygg topp!

Svar: Tack! Invigde den idag och är sjukt nöjd.
Josefin Sjöberg

6 Josefin:

skriven

Snyggt! :)

Svar: tack :)
Josefin Sjöberg

7 Madeleine:

skriven

Härlig blogg!

Svar: Tack :) Alltid kul när den uppskattas :)
Josefin Sjöberg

8 Jeanette:

skriven

Härliga träningskläder! Man borde verkligen satsa och köpa nytt oftare för det höjer motivationen att träna :)

Svar: eller hur! Därför jag passar åpå att köpa när det är rea eller lite billigare märken, då har man råd att köpa nytt oftare istället, även om det kanske inte är riktigt samma kvalitet, men det gör inte så mkt tycker jag om det är billigare.
Josefin Sjöberg

9 Sarah Sjöstedt:

skriven

Jag kollade på deras hemsida men hittade inte den :(

Svar: tror den e utgående, så om den finns i butik är det rea. Så stick till en av deras affärer å kolla. I Lund fanns det rätt många kvar när jag var där.
Josefin Sjöberg

10 Sandra:

skriven

Riktigt snyggt! Du passa jätte bra i gult :)

Svar: Tack :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer