Krassligt värre

Såhär är det: Jag får erkänna mig besegrad. Planen igårkväll var lite löpning och kanske en fotbollsträning. Men kroppen höll inte med. Jag har världens största förkylningsblåsa (jag lovar, den är skitstor!) i underkäken och halsen började krongla igår. Känns som att jag bara går och väntar på att min förkylning ska bryta ut. Jag har ju varit snorig konstant sedan i november. Det går varken över eller bryter ut något. Det är mest irriterande. 
 
Men det blev alltså ingen träning igår och inte heller nu på morgonen. Jag hade planerat och såg verkligen fram emot mitt pass fyllt med marklyft. Planen är att vila idag också så hoppas jag på att kunna ta igen det imorgon. Hejdå Running Streak, bättre lycka nästa gång.
1 Jenny:

skriven

Tack finaste!
Se till att käka mycke c vitaminer, kiwi och apelsin!
Espiritox är också kanon för att du ska slippa bli mer sjuk! håller tummarna för dig, det är fasen inte kul :( Kram

2 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Äsch! Men sunt av dig att ta rätt beslut och säga tack och hej till Running Streak om du inte är pigg. Nästa gång hänger jag på om jag är frisk! Krya på dig!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer