Godmorgon Tisdag

Efter mycket om och men har jag släpat mig upp ur sängen. Blir inget gym idag och drärmed har jag nu officiellt brutit Starting Strength. Men jag känner på mig att det är inte sista gången jag kör det upplägget. En utvärdering av starting strength är påväg, men hinne rinte ritkigt lägga tid på det idag. Plugg plugg plugg
 
Om jag har tur och känner att det går bra med plugget är jag snäll mot mig själv idag och låter mig ta en promenad, eller kanske rent av n mindre löptur senare idag, men det är inget som är skrivet i sten. Det enda jag vet är att det ska pluggas, ätas prinsesstårta och tränas fotboll idag. 
 
Igår blev det plugg i vårsolen. Yoshi "hjälpte till"
1 Anonym:

skriven

aw

Svar: Visst är han söt ;)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer