Bubbligt hallonvatten

Så, som sagt, igår var jag på stan och bytte en födelsedagspresent. Det jag bytte bort var en fancy stavmixer, då jag fick en annan också, fast med ännu fler tillbehör. Vad jag kom hem med var en sodastreamer, fast av annat märke, Aqvia. Så nu hoppas jag att jag ska bli bättre på att dricka vatten! Och att vi ska sluta köpa hem massa ramlösa. Smaksätta kan man ju faktiskt också göra själv. Som den här flaskan som står i kylen nu. Slägde ner några frusna hallon efter att jag kolsyrat det och mums vad gott. Tänkte testa blåbär nästa gång.
 
 
Idag har jag även brutit min träningsvila. Är fortfarande snorig, men det vill ju inte släppa, så jag får väl dras med det ett tag till. 
 
Det blev 90 minuter fotboll i vårsolen och sedan 5 km löpning hem. Jag ska väl vara ärlig och säga att jag sprang inte hela vägen. Hade tänkt att jag skulle testa springa med ryggsäck, men nä. Jag klarar helt enkelt inte av att springa med saker. Jag klarar inte ens av att hålla något i handen när jag springer. Kommer inte in i min rytm. Så det blev en del promenad varvat med löpningen. Men jag fick åtminstone känna på de nya skorna och än så länge är jag grymt nöjd. Imorgon ska jag försöka rasta de ordentligt istället. 
1 Pierre:

skriven

Vad kör du med för ryggsäck? Det finns ett par som är bättre lämpade för löpning som du kan spänna fast lite hårdare så de inte skumpar så mycket och som inte rymmer så mycket heller, så blir det inte så stort där bak heller. Om det kan vara ett alternativ. Annars håller jag med, kan inte heller springa med något i handen, det bara går inte.

Svar: Nu testade jag med min haglöfs som ändå sitter bra på ryggen, men det går bara inte...
Josefin Sjöberg

2 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Jag har en löparryggsäck, en lätt variant på 17 liter som går att spänna fast rätt bra. Funkar om man packar den så pass full att grejerna inte skumpar omkring där inne, annars har jag också lite svårt för att springa med ryggsäck. På tal om nåt helt annat, när du mailade Bloglovin, skrev du på svenska eller engelska då? Deras "help" är ju på engelska tänkte jag...

Svar: Jag skrev på engelska, men de svarade mig på svenska :PJag får väl testa springa med ryggsck några gånger till, men jag tycker det känns som något som bara drar mig tillbaka. Som att springa med ett gummiband i midjan som sitter fast i en vägg... typ :P
Josefin Sjöberg

3 JHH:

skriven

Vattnet ser väldigt gott ut :)

Svar: Blir väldigt fräscht och inte så konstgjorda smaker som det annars blir i smaksatt vatten.
Josefin Sjöberg

4 Linnea Dahlgren:

skriven

Åh fin design! :)

Svar: Tack :) Har jobbat med den i en vecka för att få rätt på allt :P
Josefin Sjöberg

5 Linnea Dahlgren:

skriven

Blev helt sugen på att göra en bra jag nu med.. men har inte orken:( hahah.. men fin var den iaf :)

6 JHH:

skriven

Jag gillar din nya design :)

Svar: Tack :) Har jobbat ganska mkt för att få till det :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer