Tumme ner

Sitter i skolan och försöker plugga. Idag går det inget vidare. Försöker repetera vad jag gjorde igår, men känner mig totalt blåst då jag måste kolla i lösningarna hela tiden. Trist...

Något annat som är trist är att jag fortfarande har grymt ont i min tumme sen träningen igår. Jag dom hade planerat ett träningspass på gymmet idag får nog ställa in det och köra löpning istället. Surt sa räven.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer