Premiärövningar

Det blev en sväng till gymmet ikväll med Pågen. Vi körde lite ben och mage. Jag satte ihop lite olika övningar jag hittade på styrkeprogrammet.se och det blev kanske inte helt perfekt, men helt okej. Det blev mycket nytt som jag inte testat innan.
 
Jag körde min absolut första övning någonsin med kettlebells, det blir mer av den varan nästa besök på gymmet. Jag körde även benböj med skivstång för första gången på länge.  
 
Vi testade även bollinrullningar för första gången och jag tror att jag har hittat en ny favoritövning för magen! Den var helt magiskt bra! Pågen blev så trött att hela han var skakis, det syns på sista bilden som han skulle ta när vi gick därifrån. Lite skakigt.
 
1 Helena:

skriven

Hej

Hittar inte din epostadress. Kan du kontakta mig?

Hälsn,
Helena

Eloge Magazine

Svar: Slänger iväg ett mail och lägger direkt upp min mailadress i bloggmenyn ;)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer