Mosigt

Dagen har varit effektiv. Har hunnit med en hel del plugg, en lång promenad med hund och kamera, ett bakprojekt och middag. Och klockan är bara 18. Sitter nu och låter maten smälta undan i magen för att sen bege sig till gymet för Core-pass. Jag har även lyckats lura med mig pågen. 
 
Till middag ikväll bjöds det på ungnsgrillad kyckling med blomkåls- och sötpotatismos och smörstekta champinioner. Gott så det förslår.
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer