Jag är fast

Jag har ett tag nu funderat över det där med iPad. När man har föreläsare som är smått förälskade i powerpoint hade det ju varit underbart. Så ja... Idag var jag på siba. Och därför har jag varit upptagen med min nya leksak ikväll. Men nu säger jag och paddan godnatt till världen.

1 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Åh, avis jag blir! Går nämligen i exakt samma tankar... En padda vore bra till skolan. Och så är det ju kul med prylar... ;-) Blir nog en för mig med snart!

Svar: Jag har ju min sista läsperiod nu (sista?! helt sjukt!) så jag tänkte lite att det är nu eller aldrig. Jag har hittat en bra pdfläsare så man kan anteckna och rita rakt i det. Är helt förälskad :) Har du råd så rekomenderar jag dig definitivt att köpa en. Jag nöjde mig med iPad 2 och utan 3G. Man kan ju dela wifi från telefonen :) Blir lite mer förlåtande till en studentbudget :P
Josefin Sjöberg

2 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Ssita läsperioden låter verkligen helt sjukt! Men sjukt kul samtidigt, spännande! Ja, har några klasskompisar som har och det verker smidigt :-) Lättare att bära med sig än en dator också!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer