Höstlund

I början av veckan var jag nere på stan och lämnade in min cykel för att få den pimpad. Idag skulle den vara klar så jag bestämde mig för att springa ner och hämta den. Det blev 4.3 km löpning idag och när jag väl hämtat cykeln cyklade jag lugnt hem och tittade på den vackra stad jag bor i.
 
Löpningen i sig gick relativt bra. höll ett tempo på 5.30 ungefär, trots motvind som bitvis gjorde det till en riktig pina.  Det svedordentligt i benen, så imorgon blir det nog vilodag för benen åtmistonde. 
 
 
1. Skolan jag går på
2. Black beauty - silver edition, det vill säga min cykel, som jag hämtade idag.
3. Sjön-sjön på LTH, stadens enda vattendrag?! I den ön-ön med telefonkiosken-telefonkiosken.
4. Allhelgonakyrkan
5. Cykelväg vid skolan
6. UB - UniversitetsBiblioteket
1 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Uppsala och Lund påminner lite om varann! Älskar alla vackra gamla byggnader, kullerstensgator och att städerna andas tradition och historia... :-) Har besökt Lund en gång bara, förra sommaren. Återvänder gärna :-)

Svar: Du är så välkommen. Lovar att ta hand om dig om du kommer hit :)
Josefin Sjöberg

2 JHH:

skriven

Det är så vackert där :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer