Bakdags

Ikväll har jag varit på ett mycket intressant fotoseminarie. Det var en fotograf som även han pluggar på LTH som pratade om hur man httar de bra bilderna och gav tips på hur mankan tänka. Jag har även lärt mig lite nya redigeringstips. 
 
Påvägen hem stannade jag på ICA. Där drömde jag mig bort bland hyllorna och jag fick med mig massa roligt hem (vi behöver ju inte berätta för pågen hur mkt det kostade). Imorgon är det jag som leker i köket. Eller nej, jag menade pluggar elektronik...
 
Vad jag kom hem med
 

Nu ska jag titta på senaste avsnittet How I Met Your Mother med min Påg och några chokladbollar (gjorda som vanliga chokladbollar, men med stevia och riven kokos istället för socker)
1 Pierre:

skriven

Hu.. tofu..

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer