Onsdagsplugg och extrajobb

Jag är oerhört mycket piggare i benen idag än jag trodde jag skulle vara. Men trots detta har det varit vilodag. Mest beroende på att jag varit i stort behov av att lägga varje minut på plugg. Har som jag tidigare nämnt en tenta på fredag och min raport ska vara klar till dess. Så nu har jag en lång natt framför mig då jag ska försöka få klart så mycket som möjligt av rapporten.


Det är härligt med ett litet busfrö som håller en sällskap.

Hur som helst. Imorgon är en stor dag för mig. Jag har lyckats att inte säga något i bloggen tidigare, men nu är det väl dags? Jag ska kl 09.00 vara på Actic Olympen (gymmet) och provjobba. Jag har varit på intervju för lite extrajobb och det som gäller i så fall är receptionen. Jag är oerhört glad för detta, dels för att jag verkligen behöver en extra inkomst, men framförallt för att jag, om jag får fortsätta jobba där, får en ännu en anledning att hänga mer på gymmet. PEPP!
1 Carro:

skriven

Svar: för att jag avskyr konsistensen på äggulan när den är kokt ;) stekt går prima, men inte annars :) och det är den enkla anledningen :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer