Frustrerande tankeblockad

Som sagt, många funderingar gnager och trängs i mitt huvud just nu. Jag har ett inlägg i mitt huvud jag vill skriva, men jag vil att det blir bra. Jag vill att det blir perfekt innan jag publicerar det, för det är viktigt för mig. Så jag tror n i får vänta lite på det, vi får låta det mogna.

Utöver det slits jag mellan viljan att träna och vetskapen om att jag borde vila. Jag tror dock det blir en kompromiss och att jag sticker till gymmet lite senare och kör mitt nya överkroppspass som Stefan satt ihop till mig. Det borde inte påverka ljumsken avsevärt.


Gårdagens mellanmål och dagens jag.

Nu borde jag verkligen få tummarna loss och påbörja min inlämningsuppgift. Den måste bli klar denna vecka för att jag ska hinna med allt jag borde göra. Men jag är segstartad.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer