Oväntat avbrott

I morse var jag hos sjukgymnasten igen. Nu är det knät som kronglar och det är med största sannolikhet menisken som jävlas med mig. Så nu har jag åter igen fått förbud från fotbollsträning. Dessutom får jag enbart cykla 20 minuter om dagen och gå promenader. Och ingen löpning. Vi kan alltså konstatera att juni-målet på 100 poäng bara är att skrota. Istället har jag fått övningar för knäna som jag ska göra varje dag. Jag får nöja mig med det och hoppas på att knät blir bättre. Detta gäller nu i två veckors tid då jag ska tillbaka till sjukgymnasten, så får vi se vad som gäller sedan.
 
I vardagsrummet på den hemlånade cykeln
 
 
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Hoppas övningarna hjälper så knät blir starkare igen!! :) Krya på dig!

Svar: tack , det hoppas jag med ;)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer