Måndagsmiddag

Idag har varit en lång lång dag på jobbet. Det är svårt att hinna med och orka fixa ordentlig mat. Så som vanligt bestod lunchen av keso och hallonkvarg, till det n bulle med skinka. Gott mättande och enkelt. Till kvällsmat däremot blev det hemmagjord pyttipanna gjord på rester från midsommar. Tur att pågen agerar hemmaman om kvällarna och skämmer bort mig. Till pytti pannan blev det ett stekt ägg, inlagda rödbetor och en skål sallad med mango-balsamico.
 
 
Mitt knä gör fortfarande fruktansvärt ont och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Och det är regnrusk ute. perfekt filmväder alltså.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer