Lata dagar?

Jag vill bara påpeka att jag älskar mitt jobb. Till och med en dag som denna när solen strålar. Men å andra sidan stänger vi redan kl 13 på lördagar och därmed har jag nu hunnit hem och njuta en stund i solen. Ska nu få i mig lite lunch (keso med kesella-citrus och ett hårdkokt ägg) sen tänkte jag ta en halvtimme till i solen innan vi ska städa lägenheten inför kvällens grillning med vänner.
 
 
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Åh vad härligt med sol! Här är det ara regn och grått.. :P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer