Bubbel och dunkgömme

Även jag har firat midsommar i helgen. Det har varit underbart roligt att umgås med olika vänner och bara njuta. Även om det varit mycket regn har helgen varit perfekt. Jag har varken tränat eller tänkt på vad jag stoppat i mig, men jag mår bra. 

Midsommardagen spenderades med midsommarmat på knäckebröd, kubbspel, snapsprovning och dunkgömme. Det var en väldigt trött Josefin som somnade hemma hos pågens föräldrar.
 
Slänger upp ett hopplock av bilder som tagits i helgen så ska jag slappa vidare i soffan och mysa med hund och sambo.
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Låter som en mysig helg :D Vilka fina jordgubbspinnar !! :D

2 Erika:

skriven

Åhh vad kul med Dunkgömme!!

3 Lisa:

skriven

Vad söt du är på bilderna och vad glad du ser ut. Då blir jag också glad! Kram!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer