När det går i ett

Så förmiddagen bjöd idag på mysmorgon med hunden, Yoga och sedan ett gympass innan föreläsningen. Jag hade ven planerat att hinna med en tid i solarieet, men det var upptaget, och efter att ha väntat i 20 (!) minuter hade jag inte tid längre innan föreläsningen. Så jag stack till skolan istället och hällde i mig en proteinshake för att undvika att träffa på hungern under föreläsningen. Nu är jag hemma en timme innan det beger sig ner till stan för ännu en kväll på AF-borgen med spexet.

 

Jag gillar när det händer saker. När man kan få ihop en planerad vardag med saker att göra men utan att känna sig stressad. Att hinna med ett gympass till eller från skolan är jag väldigt dålig på. Så när det faktiskt inträffar är jag fruktansvärt stolt. Nu återstår det bara att jag ska lära mig gymma "på riktigt" och inte bara gå runt och testa de maskiner jag tror jag förstår mig på.

Nytränad tjej

Hur har er dag varit? HAr ni fått en bra start på veckan?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer