I want Candy

Ikväll är en riktigt bra kväll. Jag skulle ha träningsvila idag var planerat men det blev inte så lugnt som jag tänkt. Jag har varit med pappa och jobbat i fabiken idag och stått upp och lyft massor. När jag kom hem kröp jag ihop i fosterställning i badkaret av utmattning.

Efter Tacos och med en godisskål uppdukad på soffbordet känns det som att jag börjar få kontakt med min kropp igen.

"VA? godis?" tänker ni kanske.
"Ja, godis!" säger jag.
Mitt sötsug har minskat något oerhört och det var längesedan jag åt godis sist nu. Det som är bra med att ha fått ett minskat sug är att man nöjer sig med betydligt mindre också. Och idag var det här godiset helt underbart. JAg ska nu fortsätta njuta framför TVn med godisskålen och Pågen. Funderar på att gå och lägga mig redan vid 20 ikväll och somna framför Efterlyst. Ikväll ska de prata om mannen som ger sig på småflickor i 10-11-års åldern i mitt bostadsområde...


Lite salt, lite surt, lite sött
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Har varit utan godis i tre veckor snart och jag kände mig inte ens sugen nu när jag såg bilden! Ha! Framsteg! :D Ska bli skönt när godisfria månaden är över, tänker göra som du då och bara äta lite ibland när man är sugen istället för att tvångsäta "bara för att" det är fredag ;P

2 Pierre:

skriven

Det är bra att ge sig själv lite gottis ibland. Säger man helt stopp så brukar det explodera i frossa tillslut. =) Men lite kontrollerat då och då är bara att vara snäll mot sig själv och sin själ.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer