Vilken vecka

Jaha, då var det måndag igen. Veckan som gått har det varit fullt upp och det har varit roligt nästan hela tiden. Detta trotts en lättare hjärnskakning, blåmärken och en fläskläpp efter att ha blivit slängd med huvudet först ner i ett stengolv. En hel del alkohol och städning och väldigt mycket spex och sång.


Jag  och min fläskläpp dagen efter smällen.

Denna vecka blir lite lugnare och jag kommer satsa på att komma ikapp med skolarbete. Jag har även planerat att hinna med lite träning den här veckan, vilket helt uteblivit under den förra.
1 Emelie:

skriven

Nejmen oj, vad är det som hänt?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer