Löpglädje

Nu har det gått tre veckor då träningen varit minimal och det kommer gå en till. Fram till ch med helgen är det fortfarande fullt upp med spexet, men sen planerar jag att komma igång igen.

Igår tog jag en språngmarsch till bussen. Det är ca 500 meter som jag spräng i mina gummistövlar. Jag flög över marken och kände mig oövervinnelig. Men det var nog tur att det inte var längre till bussen, för det vet jag inte om jag hade orkat.

Hur som helst blev jag väldigt löpsugen, så det blir nog det första jag tränar i nästa vecka, om det bara inte är för kallt.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer