Inköpslista

Jag har nu knåpat ihop listan från tophälsa här nedanför. Jag ska definitivt inte säga att jag har allt det hemma, det har jag inte råd med helt enkelt. Men en sak man kan komma ihåg är att det som finns på listan är bara bra saker.

Oavsett om man har råd att köpa allt nedan och fylla kyl och skafferier helt eller inte så är ett bra tips att slänga allt man inte vill/ska äta. Varför ha kvar den där halvätna chipspåsen i skafferiet om man nu inte ska äta den?


Lista från topphälsa #2 2012

EDIT: Knske lättare att faktiskt läsa vad det står på bilden nu ;)
1 Maggan:

skriven

Nämen, sådär ser det ju typ redan ut hemma hos mig :) inte fullt så mycket grejer i skafferiet men annars så :) Tyvärr skriker min designhjärna av obehag av färgkombinationen du valt på text/bakgrund.. haha.. Förlåt, men den var inte helt lätt att läsa :)

2 sara:

skriven

Jag blir glad när jag ser att jag har nästan allt på listan hemma ; ) Kämpa på!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer