Good feelings

Idag har det verkligen varit vår! Mina snödroppar började blomma redan i mitten av januari och de står fortfarande glatt kvar trots snö och slask som legat över de i en månad. Mina tulpaner blir bara finare och finare för var dag.



JAg har fått klartecken för ett projekt jag ska genomföra i skolan i samarbete med ett företag och det är väldigt inspirerande, man börjar känna sig vuxen. Jag har tränat fotboll ikväll och kom hem för en timme sedan helt utpumpad.

Nu sitter jag nyduschad och ska krypa ner i sängen och läsa lite labbhandledning innan jag somnar.

Med andra ord: Ida har varit en bra dag. Den bästa på länge.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer