Kvällens spelare

Dagen idag har mest gått åt till städning och fotboll. Jag gled runt i mina nya träningskläder här hemma under dagen och vid fyra hoppade jag på cykeln och cyklade de 7 km det är till fotbollsplanen. Det blåste och regnade oerhört mycket och det blev en riktig skitmatch. Dåligt väder påverkar spelet så oerhört mycket.

Men hur som helst, jag räddade en straff och är mer än nöjd med dagens insats. Jag ligger nu nyduschad och nerbäddad i sängen och tittar på TV med hunden. Är helt slut i kroppen.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer