Gröna fingrar med skrivkramp

Idag är ännu en sådan dag då vädret innifrån ser varm och mysigt ut, men när man kommer ut blåser det kallt. Jag håller dock på att förvandla vår uteplats till en mysig oas och efter måndagens shopping har jag kommit en bit på vägen. Igår planterade jag blommor, och idag njuter jag av dem genom fönstret.



Sitter fast i rapportskrivande just nu. Måste komma igång ordentligt med min projektrapport, men jag kommer ingenstans då jag itne riktigt vet var jag ska börja. Men det är väl bara att börja i ett hörn så ska jag nog reda ut det.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer