Bra dag

Födelsedagen i fredags blev perfekt. Måste nog säga att det är en av de bästa födelsedagarna någonsin. Jag fick träffa vänner och familj. Jag fick mysa med sambon och Blev bjuden på grillunch. Jag fick både träna och festa. Och utöver det fick jag helt underbara födelsedagspresenter.



Jag fick ett efterlängtat objektiv till kameran och en rosa termosmugg. Utöver det fick jag massa träningskläder och en ny mixer. Det kunde alltså inte bli bättre.



1 Michelle:

skriven

Vad är det för objektiv?!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer