Att fördriva tankarna

Idag är en lite halvdan dag. Det finns en obehaglig känsla som ibland söker upp mig och allt känns hopplöst och jag börjar fundera för mycket på meningen med livet.

För att bli av med obehagskänslan behöver jag bli kreativ för att sluta tänka. Det kan vara allt från att skriva eller lägga puzzel till att fotografera eller rita. Nu har jag letat upp min stickning och mitt gamla mönster och ska se till att komma en bit till på min väst tror jag. Kanske till en bra film. Har ni några filmtips?

1 Träningsglädje:

skriven

sådana tankar brukar komma till mig när jag åker tåg. himla jobbigt. eller på söndagskvällar. gah! fast de försvinner ofta lika svårförklarligt som de kom. apropå film så är horrible bosses rätt kul!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer