Tight och vattentätt

Jag har gått och varit stolt över att jag inte har handlat nästan några kläder alls under sommaren. Det blev faktiskt inte ett enda plagg i augusti om jag minns rätt. Inte i andra halvan av juli heller för den delen. Men i fredags slog jag till köpte ett par skor och byxorna på bilden nedan. På något konstigt sätt älskar jag nu mina fejk-skinn-byxor frö 200 kr från Gina Tricot. Hur fel det än låter.



Den trogna följeslagaren Yoshi är såklart med på bilden och i bakgrunden ser man hyllan jag och Tobias köpte i somras på samlarmarknaden i degeberga. Den har dock fortfarande inte kommit upp på väggen än...
1 Helena:

skriven

ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

2 Helena:

skriven

jodå, du älskar min blogg

3 ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet:

skriven

älskar byxorna

4 Neha:

skriven

Snygga byxor:D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer