Vad gillar jag?

I somras startade jag kategorin "bloggkunskap". I den postade jag vilka bloggar jag slutat följa och varför. Den naturliga uppföljningen till det skulle ju vara vilka bloggar jag faktiskt följer. Så efter att ha låtit detta vila lite påbörjar jag nu just det, mina favoritblogggar.

Högt upp på listan kommer denna tjej:



Den här bloggen drivs av Sara och är en av bloggarna i nätverket Bloggar om träning (som för övrigt innehåller massor av toppenbloggar). Träningsglädje är en inspirerande och jordnära blogg med allt ifrån träningsmode till kost. Här blandas inlägg innehållande dagens lunch och de senaste träningseventen. Allt i en stilren och enkel design med snygga bilder. Många intressanta tankar och vettiga åsikter.

Några favoritinlägg:
Adidas Feather
Kiwismoothie med spenat och äpple
Calories vs. Chemicals

För övrigt gillar jag många bloggar i nätverket och tycker det är fantastiskt roligt att följa saker de hittar på. nu senast anordnade de rosa dygnet projekt i sthlm som man kan lässa mer om i Saras blogg.

Summa: jag gillar den här bloggen och följer den stenhårt
1 Träningsglädje:

skriven

vad glad jag blir - tusen tack!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer