oväntad ändring

Jag skulle på fotbollsträning ikväll. Men precis innan jag skulle börja tänka på att byta om blev jag inkallad till jobbet. Behöver verkligen pengarna så kunde inte tacka nej. så nu sitter jag här och vaktar fulla teknologer och väntar på att festen ska börja på riktigt så att jag kan plugga lite. Blir nog en sen natt, men jag får i alla fall sovmorgon imorgon. Behöver inte vara på skolan förrän vid lunch.

Det svåra nu när jag jobbar kommer dock bli att undvika socker. Det är så oerhört underlättande att hälla i sig powerking för att orka, men jag har bestämt mig för att motstå. Var nära att sticka och handla godis, men nej. Jag ska klara detta. Det får bli kaffe och ramlösa.

Och imorgon börjar dieten!

1 jen:

skriven

Du får dricka kaffe eller CELCIUS istället ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer