Oktober

Då var det söndagkväll och jag sitter återigen i sängen och tittar på TV då Tobias lagt beslag på TVn i vardagssrummet. Det där med amerikansk fotboll i flera timmar på söndagkvällarna, det är jag osäker på om det någonsin kommer bli min grej.

Men detta innebär att jag kan sammanfatta september och planera oktober. Ett nytt krysschema ska upp och nya mål ska sättas. Det blir ett lagom söndagsmys för mig och min träningsvärk. Den är inte nådig kan jag berätta...

Idag har jag glidit omkring i lägenheten i min nya sköna tröja och en kopp kaffe i högerhanden.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer